CHECK IT OUT!

Saturday, April 17, 2010

ZUL ARIFF MINTA AMPUN


Rumah bapa saudara 'Tuan Muda' di Tanah Putih, Pekan kelihatan tidak berpenghuni.


KUANTAN – Setelah mendapat ‘lampu hijau’, remaja pintar yang menyamar sebagai anak angkat Tengku Mahkota Pahang dengan memakai gelaran ‘Tuan Muda’ akhirnya meminta ampun secara rasmi kepada pihak istana semalam. Permohonan maaf itu dinyatakan oleh Zul Ariff Abdullah, 18, dalam sepucuk surat yang dia sendiri serahkan melalui Setiausaha Sulit Tengku Mahkota Pahang, Leftenan Kolonel (B) Nor Hashim Abdul Aziz kepada Tengku Mahkota Pahang, Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah.

Dalam surat tersebut, remaja berasal dari Bera itu telah membuat aku janji tidak akan mengulangi perbuatan itu pada masa akan datang. Nor Hashim berkata, remaja terbabit juga menyatakan rasa kesal dengan perbuatannya. “Dia memohon ampun kepada Tengku Abdullah serta semua anggota kerabat diraja dan berjanji untuk tidak mengulangi perbuatan serupa.

“Remaja itu juga mengaku bahawa dia melakukan perbuatan tersebut seorang diri atas kehendaknya sendiri tanpa pengetahuan saudara-maranya yang lain. “Berikutan itu kita telah menarik balik laporan polis yang dibuat di Ibu Pejabat Polis Daerah Kuantan di sini petang kelmarin berhubung kes tersebut,” katanya di sini semalam.

2 comments:

Yatre Hayati said...

macam2 budak zaman skang ni...apa la yang diorang pikirkan agaknya !

windi said...

Nasiblah sultan Pahang tak murka sangat.

Related Posts with Thumbnails