CHECK IT OUT!

Wednesday, April 21, 2010

Peserta af8 terkeluar konsert kelima

Bukan mengigau, bukan salah taip dan bukan saja2 nak buat gempak. Setiap kali membuka blog, saya mesti cek nuffnang. Biasalah..Kalau takda angin masakan pokok bergoyang. Eh.. ada kaitan ke?

Bila buka keyword tu, punyalah ramai yang cari data tentang tajuk kat atas. Mula2 tu saya buat tak nampak je. Tapi sampai hari ni masih ada lagi yang tersesat masuk sebab tajuk kat atas. Kesian juga. Mesti diorang hampa. Balik2 muka Shah af8 sebab entry tu saja yang ada.

Bagi tidak menghampakan peminat Akademi fantasi musim ke8 konsert ke5, maka, selepas diperkenankan oleh windi2u.blogspot.com, maka dengan itu adalah dimaklumkan bahawa pada konsert ke5, TIDAK ADA PENYINGKIRAN. Saya kunci lirik ini!

LAGU TUGASAN MINGGU KEENAM

PELAJAR LELAKI
MAULANA – Bila Rindu (Ruffedge)
SHAHIR – Kau Yang Satu (Ramli Sarip)
IWAN – Aku Cinta Kau Dan Dia (Dewa)
DAUS – Selamat Malam (Faizal Tahir)

PELAJAR WANITA
NAD – Jikalau Aku (Ezlynn)
ADIRA – My All (Mariah Carey)
AIN – Jujur Takkan Melupakanmu (Ella)
FARINA – Mainan Jiwa (Rini)

LAGU BONUS
KONSERT – Pak Balik Pak (Melati)
DEBARAN – Perpisahan Terasing (KRU)

Untuk minggu ini, Juara AF3, Mawi dan buat julung kalinya Dafi dari AF5 akan mengadakan Konsert mini selepas pengumuman pelajar tersingkir. (windi's note: Ala2 American Idol Gitu...)

No comments:

Related Posts with Thumbnails