CHECK IT OUT!

Tuesday, April 6, 2010

Rafiqin Darwisy kutuk arwah Din Beramboi

Apa la nak jadi dengan segelintir budak-budak zaman sekarang ni? Kecik-kecik lagi dah tunjuk kebiadapan. Bila dah besar nanti, tak tau apa plak yang akan jadi. Yang terbaru ni kes sorang budak bernama Rafiqin Darwisy yang dengan sengaja telah mengutuk arwah Din Beramboi kat laman facebook’nya. Kat bawah ni apa yang dia tuliskan:
Rafiqin Darwisy
Ada lagi kat bawah ni.

* * * * * * * * * *
Rafiqin Darwisy
* * * * * * * * * *
Rafiqin Darwisy
* * * * * * * * * *
Rafiqin Darwisy
* * * * * * * * * *
Rafiqin Darwisy
Dalam kes ini, siapa yang harus dipersalahkan? Adakah ibu bapa kerana kurang memberi pendidikan kepada’nya, rakan-rakan yang mempengaruhi’nya atau kesalah tersebut hanya perlu diletakkan di bahu’nya sahaja kerana dia sendiri yang memilih jalan tersebut?

windi's note:
i copy paste this article from zonbebas.com. Budak ini kemaruk perhatian dan cuba mendapatkannya walaupun dengan cara yang zalim. bagaimana agaknya sikap dia dengan ibubapanya. orang yang sayangkan keluarga tidak akan sanggup berkata nista seperti ini.

4 comments:

Myfrin's story said...

Mungkin budak ni ibarat layang2 yang sudah terputus talinya. Terumbang-ambinglah dia tanpa pegangan dan perasaan..

Jojoe said...

siapa budak ni sebelum ni?kita tak kenal kan??so sekarang dia sedang manipulate keadaan untuk cari publisiti murahan.. mahukan perhatian.. kita tunggu dan lihat apa yg jadi kat dia..kesian arwah din.. al-fatihah..

windi said...

inilah yang dinamakan publisiti murahan.

reez said...

bdk ni mmg dah patot dicampak laut je..

semuanya salah mak bapak dia la tu..

setiap perbuatan anak hari ini adalah tingkahlaku yg mereka pelajari di rumah..

Related Posts with Thumbnails