CHECK IT OUT!

Monday, May 3, 2010

Ada apa SEMASA TAHUN BARU CINA?

SEMASA TAHUN BARU CINA. Ada apa dengan tajuk ini? Semasa saya pertama kali published entry tu, tak ada seorang pun bagi respon. Maksudnya tak menariklah  kut. Sampai sekarang pun masih tak ada  yang  sudi komen. Tapi entry tu saya tulis bukan untuk tujuan komersil. Saja je untuk sharing my experience.

Hinggalah baru2 ini saya terperasan traffic saya lain macam je  anginnya. Rupanya  ramai orang  minta tolong Pakcik Google cari tajuk SEMASA TAHUN BARU CINA. Penjelasan terlogik setakat ini, mungkin ada cikgu2 bagi tugasan pada pelajar dan tajuknya berkaitan dengan perayaan di Malaysia. Bila saya try google, entry itu dalam senarai ke tiga.  Fatutlah orang senang reach. Makaseh Pakcik Google...


2 comments:

Unknown said...

Salam
Good tip dari cik windi mengenai SEO yer..lepat akan praktikkan nanti..thankz sudi lawat blog lepat..he..he..berdarah kan header blog lepat..he..he..

windi said...

Actually, saya tak tau pun SEO tu apa.

Header Lepat berdarah lah. hehe sadis.

Related Posts with Thumbnails