CHECK IT OUT!

Sunday, May 9, 2010

SURIANI ABDUL RAHMAN bela diri



KUALA LUMPUR: Pembaca berita dan pengacara TV1, Suriani Abdul Rahman meminta masyarakat jangan menyalah tafsir berhubung penyebaran beberapa gambarnya di Internet yang didakwa dilakukan individu dikenalinya.
TERSEBAR... gambar Suriani di Internet.
TERSEBAR... gambar Suriani di Internet. 
 “Bagaimanapun, tidak ada satu pun gambar menunjukkan saya berpeluk erat atau bercium dengan lelaki. Malah, kebanyakan lelaki ‘mat saleh’ dalam gambar itu kenalan saya dan beberapa daripada mereka pemain import bola sepak Indonesia. Rasanya tidak salah jika saya bergambar kenang-kenangan dengan mereka,”
 Adiknya, Murni pula memakai rantai dengan loket berbentuk salib.

Nama Suriani dan adiknya menjadi bahan bualan hangat di laman web, blog dan forum tertentu, malah turut mendapat pelbagai komen daripada pembaca yang melihat aksi panasnya berpeluk dengan sekumpulan lelaki ‘mat saleh’ di kelab malam.

Dia juga berkata, Murni menafikan memakai rantai dengan loket berbentuk salib. “Dia ada ramai rakan bukan Islam. Namun saya pasti dia tidak akan memakai rantai berkenaan semata-mata untuk mendapatkan perhatian atau terikut-ikut cara hidup rakannya.

9 comments:

Kyuubi_85 said...

emm. no komen...

windi said...

yalah kan..

Terry ♥ said...

tu picture dia pakai rantai tu? bukan dah jadi bukti dah ka? takkan nak nafi2 kan lagi kot? *pengsan.

a picture can speak a thousand words.. huhuhu...

adoi2.. selebriti2 malaysia kita ni... entah apa nak jadi ..

Jojoe said...

memang sah2 nampak loket tu bentuk salib daaaaa...huhuhuh..... mana bleh cover bangkai gajah...huhuhu

Ummiross said...

Sindrom penafian...biasalahkan,nafi tetap nafi...kan!

Anonymous said...

hmm adik dia sndiri yg ngaku kat FB sbb apa dia pakai salib... x caya tgk apa komen dia - lebih kurang gini..sbb apa dia pakai"...make idiots away..."

windi said...

siapakah idiots itu ya?

Seri Bahasa said...

ini yang susah sangat, sebab pergaulan sampai nak ikut cara-cara mereka. tak tahulah generasi kita yang akan datang nak jadi apa?

windi said...

apatah lagi remaja..yang masih mencari identiti.

Related Posts with Thumbnails