CHECK IT OUT!

Saturday, May 22, 2010

JUARA AKADEMI FANTASIA 8

Saya baru saja surf blog GTO. Katanya tak minat AF tapi nak cuba try test teka pemenang AF8. Dia pilih Iwan. Maka saya pun merasa tercabar untuk menyuarakan pendapat. Walaupun tahap keminatan saya tak sama seperti AF2 dulu tapi saya masih mengikuti perkembangan mereka.

Inilah pilihan saya. Juara, ADIRA (walaupun Norman KRU @ pengetua, terang2 suruh orang undi Shahir), kedua SHAHIR dan ketiga MAULANA (gepren nya telah mengamuk sakan bila Maulana di gosipkan dengan AIN) . Keempat Iwan (gepren dia ni dengar2 gila glamor)  dan kelima Daus.

Apa2 pun kita lihat malam nih..Happy watching!!! Jom pekena secawan TEH !

3 comments:

Sharinginfoz said...

rasanya shahir kot...

AF8 Terkini: Shahir or Adira??

Unknown said...

Saya pun pilih ADIRA... Tapi peminat2 ramai undi Shahir.
Adira is better...

windi said...

Dess, I agree with you.

Related Posts with Thumbnails