CHECK IT OUT!

Wednesday, May 19, 2010

Antara dadah, ajal dan seks

Pada pendapat anda, mana satu agaknya yang lebih menarik? DADAH, SEKS ATAU AJAL. Let me tell you my answer : 1st AJAL 2nd SEKS dan 3rd DADAH. Cerakinkan jawapan anda (teringat pula keywords soalan STPM).

Saya sedar blog ini  tak femes. Pernah saya membuka blog ini menggunakan komputer luar dengan menaip Windi's Diary. Tahukah korang, bukan Blog ini yang terpapar tapi blog Kaizen Shinobi dan Orang Muo. Saya follower blog diorang so agaknya pasal tu lah. Lagi pun page rank Kaizen level 3. Nampaknya saya kena belajar lagi teknik2 SEO. Okay, back to business.

Walaupun blog ni tak femes tapi saya pernah merasa detik2 dihujani uniqe visitors. Punyalah best! Semuanya kerana posting saya berkenaan Dadah, ajal dan Seks. Entry Dadah ialah berkenaan dengan penangkapan Benjy. Ramai orang tersesat masuk blog ni semata2 nak cari kisah Benjy. Adalah lebih kurang 500 uniqe visitor. Very mengujakan berbanding 20 ke 30 visitors sehari sebelum itu.
 
Selepas itu Entry tentang gambar seksi Suriani juga mengundang banyak visitors. Lebih kurang 700 visitors sehari for several days! Famous jugak Suriani ni kan. Sapa kata celebriti TV1 tak femes? Eleh..Harjit Singh Hullon lagi femeslah..hehe..

Hajat hati ingin berkongsi kesedihan dengan kehilangan Din Beramboi telah membawa thousands of uniqe visitors for almost a week!! Agaknya gelihati Otai blogger lihat dua batang tanda seru tu kan. Ada aku kisah? hehe...

Oleh kerana sebab-sebab yang disebutkan di atas, maka saya membuat kesimpulan bahawa  ramai orang suka nak tahu tentang berita kematian (tapi kematian orang2 yg femes je kut), Orang kita juga suka cerita panazzz dan kisah dadah. Tapi, sukacita dimaklumkan, orang kita paling suka kisah ARTIS sebab watak2 dalam kisah di atas semuanya ARTIS. Kalau Pak Kordi bergambar seksi, ada orang kisah?

3 comments:

tehr said...

dunia penuh dengan hiburan - saban detik manusia mencari hiburan

salahnya kerana memilih hiburan yang melalaikan

AJ said...

u r rite..kisah pasal piala thomas berjaya dpt 3000+ hits bagi saya...apapun,tepuk dada,tanya selera kan?


P/s : Jika ada kelapangan dan keluangan masa, minta tolong vote untuk
saya...mudah saya...register ruumz, log in dan tekan like..Ini link nya:

http://projectalphagroup.ruumz.com/Videos/View.aspx?id=86944

Unknown said...

You can never know ... once you put your post, anyone can come and visit your blog... Just keep on writing..
Have a nice day.....

Related Posts with Thumbnails