CHECK IT OUT!

Tuesday, March 16, 2010

Fasha Sandha kena maki suami orang

 Zamarul dan Diana



Fasha Sandha yang cantik jelita

Selepas dikaitkan sebagai punca keretakan rumahtangga seorang usahawan, Datuk S pada tahun 2007 dan rumahtangga pelakon Nora Danish dengan bekas suami, Rizal Ashram Ramli pada 2008, pelakon kontroversi Fasha Sandha sekali lagi dikatakan punca keretakan rumahtangga orang.

Kali ini membabitkan rumahtangga pasangan pelakon Zamarul Hisham dan Diana Rafar. Mahligai yang dibina Zamarul dan Diana sejak Mei tahun lepas dikhabarkan bergolak gara-gara tindakan Fasha memuat turun gambarnya bersama Zamarul dalam satu forum.

Ekoran tindakan Fasha itu, Zamarul dikatakan naik angin dan memarahi Fasha di lokasi penggambaran drama ‘Dia Atilia’ sehingga Fasha menangis. Zamarul marah kerana tindakan Fasha yang memuat turun gambar itu tanpa kebenarannya.


Ketika ditanya tentang rumahtangganya yang dikatakan bergolak, Diana hanya menjawab, “Hubungan Diana dan Zamarul tiada masalah,”

5 comments:

YANG GAMBI said...

Salm bro, sepatutnya Fasha tidak mempergunakan kecantikan yg Allah beri untuk memusnahkan kebahagiaan orang lain.... lainlah kalau itu sudah menjadi rutin Fasha bagi mendapat lebih glamor...... Masyarakat perlu merenungi artis sebegini untuk dijadikan idola...

windi said...

Ada juga orang yang melakukannya untuk kepuasan peribadi ..kenangan hebat di hari tua..

anisyazila said...

kenangan hebat dimaki orang..hehehe.. memang tak minat fasha sanda ni... menggunakan kecantikan untuk menghancurkan kebahagiaan org lain..

windi said...

hehe..dimaki kerana cantik dan laku pada waktu muda. bangga kerana dapat menghancurkan rumahtangga orang. dalam hati " siapa tak kenal saya..semua lelaki terkulai ditgn saya.." agaknyalah..

anisyazila said...

may b one day bila dah sampai seru, dia dah kawin ada anak, masa tu suami dia plak dirampas org lain baru dia sedar kesilapan dia selama ni..what u give u get back..tak gitu windi??hehehe.. ayakk... mau skul sudah...huhuh..

Related Posts with Thumbnails