CHECK IT OUT!

Tuesday, March 30, 2010

Aku dan benda maujud?



Kalau nak tahu, inilah buku wajib seorang cikgu. Isi utamanya tentang apa yang akan diajar setiap hari dan bagaimana respon pelajar terhadap pelajaran yang di ajar. Sehari tak isi buku ni, dendanya RM500.
Time is money. Berbangsa Citizen. Lambat masuk kelas? Budak2 ni pantang guru terlewat sikit mesti diorang pun buat hal. kawan curik pensil, sekeh kepala, jelir lidah, ejek nama bapa..semua jadi isu..
Buku latihan nan bertimbun..Bila nak check ni?Dapat 'love letter' dari parents karang. Baru tau. "Halo..buku anak saya dah seminggu hantar tak dapat lagi. Tolong rujuk. Terima Kasih".
Ganocafe Classic secawan! Penyegar badan, minda dan mata...menu WAJIB.
Buku kerja yang wajib ku gunakan untuk murid2 tahun 6. Quality? Tip top. Why? Koleksi UPSR sebenar.
 Bukan Gucci, LV atau Prada. Walaupun ada iras2nya. Hehe..Isi? Lipstik, bedak kompek, dompet, culculator, Hpon, pen dan..Panadol.
Cerek paling berjasa. Dihadiahkan oleh teman sempena my wedding, 8 years ago..Still in good condition. Jenama? ELBA. Cogankata  "Aku sayang cerek ini".



2 comments:

ashrafi said...

kehidupan.... heheheh

windi said...

itulah realitinya kehidupan ini..

Related Posts with Thumbnails