CHECK IT OUT!

Monday, March 15, 2010

DATUK LEE CHONG WEI, JUARA ALL ENGLAND 2010.

KUALA LUMPUR - Datuk Lee Chong Wei muncul juara kejohanan All England yang ke-100 selepas menewaskan pemain Jepun, Kenichi Tago dalam perlawanan akhir 21-19, 21-19.

TAHNIAH DATUK LEE CHONG WEI!! Sesungguh perlawanan semalam merupakan satu persembahan unggul dari kedua-dua pemain. Tidak rugi menonton. Pemain Jepun yang mengejutkan ramai pemain ternama dunia ini juga hampir2 meleburkan impian berjuta-juta rakyat Malaysia yang ingin menyaksikan kejuaraan menjadi milik anak Malaysia..

Nasib baik Chong Wei berada pada tahap terbaiknya dan mampu menewaskan Kenichi Tago walaupun terpaksa berhempas pulas mengerah tulang 4 keratnya. Tahniah sekali lagi.

windi's note: Kebangkitan Kenichi Tago merupakan 'wake up' call kepada semua pemain badminton dunia kerana dalam tempoh setahun ini kemungkinan besar dia mampu menundukkan nama2 gah di persada badminton dunia...seperti kejutan yang dilakukannya dalam All England.

4 comments:

sekamar said...

salam.....


pertama sekali, nak ucapkan tahniah kpd Datuk Lee Chong Wei yang menang juara kejohanan All England yang ke-100 selepas menewaskan pemain Jepun, Kenichi Tago dalam perlawanan akhir 21-19, 21-19.

Kejayaan ini membuktikan kegigihan dan kesungguh pasti akan menghasilkan kejayaan.

Tahniah juga kpd Jurulatih Malaysia, Datuk Misbun Dato.Hj.Sidek..

Malaysia Boleh.!

windi said...

Ya! Malaysia Boleh!

CITY® said...

salam

tahniah datuk!!!



=)

windi said...

datuk macho..

Related Posts with Thumbnails