CHECK IT OUT!

Friday, March 26, 2010

BLOGJOGGING PUNYA CERITA

Semenjak bergiat cergas dalam nuffnang ni, bermacam2 tips meng'up'kan traffic yang saya dah baca. Satu tips paling berguna ialah 'rajin2 blogwalking'. Thanks to GTO blog. Jenuh jugaklah jari2 mengelik..Tapi berbaloi2 sebab dapat berkenalan dengan bloggers2 yang bersemangat waja. Kira saya ni masih belum separuh pun dari perjuangan mereka.

Paling tak best kalau laptop saya yang slow  ni tetiba  terwalking kat blog yang meriah dengan widget. Memang hang lah. Tak dapatlah saya menyibuk kat blog2 yang femes tu.

Sebenarnya saya tak reti nak letak add between post. Nasib baik blog Cinta Sakti suruh pegi blog C33ram00n. Dapatlah saya tips2 yang sangat berguna. Sempat jugalah saya mengelik2 iklannya sebagai tanda terima kasih.

Rakan2 blog, thanks for ur super duper great support..



5 comments:

Yatre Hayati said...

selamat berblogging !!

windi said...

yezza. thank you.

anisyazila said...

windi..saya dah ada akaun nuffnang..cuma bila add di page keluar error..padahal dah follow guide yg diberi..ada tips tak??

windi said...

yang keluar error tu melalui preview ka? klu preview saja mmg keluar error. tapi klu betul2 view blog, ok tu.

anisyazila said...

masa view pun maseh jugak kuar error... memula tu ingat time previes ja... dah normal view pun maseh ada...logo nufnang ada..tapi mesej error tu maseh ada situ..huhuhu

Related Posts with Thumbnails