CHECK IT OUT!

Friday, June 18, 2010

azrinaz bercerai


Sultan Brunei, Sultan Hassanal Bolkiah telah menceraikan isteri baginda (talak satu), Pengiran Isteri Azrinaz Mazhar Hakim (Bekas wartawan penyiaran TV3) yang telah dikahwininya sejak 5 tahun yang lalu.  Ingatkan kes cerai berai ni hanya berlaku di kalangan selebriti saja tapi nampaknya ia pun turut berlaku di kalangan keluarga diraja. 

Pengumuman penceraian ini dikatakan telah pun dibuat melalui web televisyen Radio Televisyen Brunei (RTB) di Brunei, malam semalam. Dalam pengumuman itu juga, Sultan Brunei dikatakan telah menarik balik pingat dan darjah kebesaran yang pernah dianugerahkan kepada bekas wartawan penyiaran TV3 dengan serta-merta.

Apapun, sepanjang tempoh 5 tahun hidup sebagai suami isteri, Sultan Brunei dan Azrinaz telah dikurniakan dua cahaya mata iaitu Putera Abdul Wakeel,4, dan Puteri Ameerah Wardatul Bolkiah, 2. Mereka bernikah pada 20 Ogos 2005 dalam satu majlis tertutup di lokasi yang dirahsiakan. Pada ketika itu, Azrinaz berusia 26 tahun, manakala Sultan Brunei pula sudah pun berusia 58 tahun.

Windi's note: Mesti ramai yang nak tahu sebab-sebab di sebalik perceraian Azrinaz ini kan?  Apalah agaknya yang akan berlaku pada Azrinaz selepas ini? Adakah dia akan kembali aktif menjadi wartawan penyiaran di stesen televisyen tempatan semula macam aktu dulu-dulu ?

7 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

aah..asal ek dorg bercerai??

siap tarik blik lg segala pingat

sugar2 kapas strawberry said...

aah..asal ek dorg bercerai??

siap tarik blik lg segala pingat

anisyazila said...

sudah jodoh mreka stakat itu saja.hmm..

windi said...

at least merasa jugak dia mandi duit..

anisyazila said...

hehehe.. ya lor.. tapi pas tu bermandikan airmata lor..sudah kena cerai ngan sultan tuuu...

windi said...

dumped by a super duper rich billionaire man on the planet, mestilah sedih..huhu

anisyazila said...

xper..da jodoh sampai situ.. terima jelah..huhu

Related Posts with Thumbnails