CHECK IT OUT!

Monday, June 14, 2010

JADUAL PIALA DUNIA 2010 waktu Malaysia

Piala Dunia 2010 menjelma lagi. Saya tidak serius sangat dengan Bola Sepak ni tapi suami saya memang FANATIK! Sejak Piala Dunia 2010 bermula, telinga saya banyak disumbat dengan bunyi 'Gol!' dan juga suara pengulas yang bermacam tone. Anak2 pun surrender dengan minat bapanya. Terpaksalah diorang turut sama menonton world cup. Untuk tidak ketinggalan zaman maka saya sertakan link jadual Piala Dunia waktu Malaysia untuk rujukan para peminat Bola Sepak. KLIK LINK DI BAWAH, OK.


GAMBAR MENARIK PIALA DUNIA 2010:
Stadium utama berlangsungnya Piala Dunia 2010 di Johannesburg..cantikkan!
Piala yang menjadi rebutan 
Best player in the world - Lionel Messi dari Argentina

Cristiano Ronaldo, 25 tahun - second best player in the world dari Portugal. Digosip kan dengan ramai jelitawan dunia termasuk Paris Hilton dan Kim Kardashian,

Windi's Note:  
Ada kawan berkata, "saya tak paham apa yang seronok sangat melihat 22 orang lelaki mengejar sebijik bola?"

No comments:

Related Posts with Thumbnails