CHECK IT OUT!

Friday, August 6, 2010

Raja Azura bercerai?

Apabila terbaca berita ini di akhbar dan menontonnya di berita tv3, rasa sedih pun ada..terkejut pun ada. Sedih sebab dialah antara artis yang mampu kekal lama hingga sembilan tahun. Terkejut sebab selama ini tidak pernah pun terbaca kisah2 tentang pergolakan mereka. Apa2 pun semoga mereka sukses menangani masalah ini..dengar khabarnya sikap sang suami yang kurang prihatin menjadi punca masalah.. Tapi saya pun cuma mengutip info dari majalah hiburan. Tidak taulah kebenarannya setakat mana.

Sibuk2 dengan rumahtangga orang lain, rumahtangga sendiri jangan lupa. Baru2 ini saya terharu dengan kegembiraan suami bercerita dengan anak2 sebuah kisah. Kisah apa ya? Ehem..kisah zaman silam..masa dia sibuk 'mengorat' mak budak2 tu. Anak2 punyalah teruja..Berkali2 diorang minta diulang siar. 

Bila dengar skrip ni diutarakan, 'mama kamu dulu cantik, peramah, baik hati...' saya jadi risau pulak. Mungkin dia menegur saya secara berhikmah kut..Am I loosing my X factor after all these years? huahuahua...Yelah tu x factor..Tapi apa2 pun kena muhasabah diri juga kan...manis2kan senyuman yang masam, kemas2kan apa yang serabai dan kempis2 kan apa yang kembang..hehehe..

4 comments:

akubukanpuitis said...

hehe...sweet sgt~ =))

windi said...

hehe..

~cWa~ said...

btul tu...kekadang cik suami x ckp depan2..(refer to my asben ==> dia nk menjaga hati kot)

Anonymous said...

Kalau aku dah kawen nanti macamana lah yea?...hmmmmmm
Siapa lah lelaki malang tu...huahahaha..

Related Posts with Thumbnails