CHECK IT OUT!

Friday, July 16, 2010

Tak ada berita lain ke?

Saya memang minat tonton berita dan dengar berita radio. Terutama semasa memandu ke tempat kerja memang wajib dengar radio. Tapi sejak akhir2 ni agak kecewa rasanya sebab berita yang dipaparkan berulang2. Pagi kisah FELDA tak bengkrap, Thari, petang , malam, esok dan sampailah ke lusa pun felda! Pastu kes Anwar, Kes Selangor, keluar parti, masuk parti dan macam2 lagi. Sudah2lah tu...sakit kepala dengar benda berulang ni..I want something new and fresh yang membina minda. 

Buka berita TV pun sama. Dulu saya ralat sangat bila tak dapat tengok berita tapi sekarang, Aiman tak kisah...Channel berita pilihan saya sekarang ini ialah Astro Awani. Walaupun beritanya pun berulang2 tapi at least takdalah banyak sangat kisah persengketaan kerajaan dan pembangkang. Amboi..berterus terang nampak! Well, terus terang, undi PRU saya hanya untuk kerajaan tapi janganlah sampai hari2 kutuk mengutuk..Sudah2la tu...

Kesimpulannya, bagus saya tune in to 712, Kimora life in the Fab Lane..at least bersemangat juga tengok  ciri2 keusahawanan Kimora yang bossy tu.

5 comments:

kunakpress.blogspot said...

Salam Windi,kalau boring tengok berita TV atau dengar radio, boleh juga santai di blog Kunak Press, ada la berita-berita semasa berkisar Kunak.

windi said...

ok bah kalau kau...

Seri Bahasa said...

seri jarang nonton tv..bosan dengan berita politik tak lain hal anakbapak. apa lagi ketua yang baru ni cakap banyak perkembangan negara kurang...asyik hal politik dia je...

laptop tu bukan pasal virus memang winxp sp3 tak sesuai ngan mozilla versi 3.0.10 keatas.

windi said...

betul tu seri..politiiiiikkk je memanjang.

kunakpress.blogspot said...

sorry, komen terkeluar dari tajuk.
pertanyaan windi di blog Kunak Press dirujuk.
ya, KP yang rakam gambar tu.

Related Posts with Thumbnails