CHECK IT OUT!

Wednesday, July 14, 2010

Apabila anak kecil bertanya soalan 18SX.

Sebentar tadi seorang rakan meng'sms'  "Apa u akan jawab bila anak perempuan u tanya, mama are you having sex with dad?" untuk pengetahuan, anak perempuan si kawan baru berusia  8 tahun. Saya terkejut juga dan meng'sms' semula si kawan "so, apa u jawab? d mana agaknya dia dengar tu ah?" Manalah tahu dia dengar kat sekolah sebab budak2 sekarang ni sudah advance lebih dari yang kita sangkakan.

Si kawan membalas sms saya "Actually, she saw us ...malu saya..tapi i really tak perasan  she awake at that time" hahahaha....saya tergelak besar. Sebenarnya simpati juga dengan si kawan. Saya dapat bayangkan betapa malunya dia. Harap2 lah anak pingitannya itu tak story2 kisah tu kat sekolah..Kalau tak..lagilah double triple maluuuu...

Moral of the story (yang belum kawen tu pi main jauh2),   lu pikirlah sendiri....Hasta lavista...

5 comments:

Anonymous said...

moral from this story...
jangan projek depan anak..

windi said...

hahaha...

kunakpress.blogspot said...

keci-keci lagi dah pandai sebut SX

Suhaimi said...

Cuba tanya anak yg tanya SX tu apa. Kalau dia jawap betul, susah sikitlah nak jelaskan. Tapi kalau jawapannya salah, creatif sikitlah kita bagi jawapan....

sugar2 kapas strawberry said...

kunci pintu rapat2.hak3

Related Posts with Thumbnails