CHECK IT OUT!

Friday, August 6, 2010

Dapat AWARD dari MYFRIN'S STORY


Saya baru saja menerima award ini dari myfrin's story. Terima kasih, kak..kerana masih memberi sokongan kepada blog ciput ku ini..

Untuk menerima award ini, ada pula syarat2nya. Silakan baca....

Bagi siapa sahaja yang menerima award ini, diharuskan memberikan/tag kepada 5 orang lagi. Selepas itu si penerima award harus meletakkan link-link berikut di blog-artikel masing-masing (kat entri tau).

          1:   Si Itam Manis
          2:  secantikmanis
          3:  Floellen Esthy          
          4:  Myfrin's story
         5: Windi's Diary 



Sebelum korang letak link-link di atas, padamkan dulu link yang berada di no 1, kemudian semua link yang tinggal dinaikkan 1 level seperti no 2 menjadi no 1, link no 3 menjadi no 2 dan seterusnya. Selepas itu masukkan link korang di bahagian paling bawah sekali iaitu no 5..ok? faham kan..Tapi korang kena jujur dan adil ya dalam menjalankannya. Jika setiap penerima award mampu memberikan award ini kepada 5 orang dan kesemua mereka  yang ditag meletakkan link dengan betul, maka jumlah backlink yang didapat ialah:-

      Posisi 5   :   Jumlah backlink = 5
     Posisi  4   :   Jumlah backlink =25
     Posisi  3   :   Jumlah backlink = 125
     Posisi  2   :   Jumlah backlink = 625
     Posisi  1   :   Jumlah backlink = 3,125

Menurut info dari SEO (Search Engine Optimation) ramai blogger telah mendapatkan 1,923,125 backlink dan keuntungannya blog korang akan mendapatkan trafik tambahan, apalagi jika ada orang mengklik-klik ke blog korang.

 Amacam, menarik juga bukan. Baiklah, sekarang tibalah giliran saya menjalankan tugas. So, saya nak sampaikan award ini kepada 5 rakan blogger yang lain pula. Mereka ialah:-

          1:  Ayumi            
          2:  aku bukan puitis
          3:  kauakuduniaku
          4:  voice of heart
          5: idalara

Mereka ini semua ialah my follower. Sebagai tanda penghargaan kerana sudi menjadi follower blog saya maka tag ini kutujukan untuk mereka... sekiranya anda sudah pun menerima tag yang sama, sila abaikan saja tag saya ini ya. Asta lavista!

No comments:

Related Posts with Thumbnails