CHECK IT OUT!

Thursday, April 23, 2009

KESIAN PERODUA KELISA MALAYSIA.....



Saya terbuka sebuah video klip tentang perodua kelisa malaysia yang di pandang hina oleh orang putih di luar negara..Untuk mengetahui lebih lanjut cuba konon klik SINI.

4 comments:

Kaimun AL said...

Amboi2, lepas dia kasi ketuk, tukul, kasi gantung dan ceraikan, kemudian dikasi kebaboom la pulak. Bahagianya sang mat saleh tua tu buat demo. Letuplah banyak mana pun, orang Malaysia yang pakai perodua atau proton, takkan nangis punya. Dengan kemunculan kereta nasional yang berharga sederhana dapat juga kita yang berpendapatan rendah ni memiliki kenderaan buat ngantar anak ke sekolah, bawa anak bini jalan2, hantar bini pi hospital bersalin dan macam2. Ye lah, nak harapkan kereta luar negara yang mahal sakan tu, bukannya semua kita mampu beli kan.. harapkan mat saleh tua tadi tu kasi kita kereta, kirim salam..

windi said...

Harga kelisa di Britain 4800 pound jak. Kita di Malaysia 10 kali ganda lebih mahal.. 40 ribu lebih you!!! Kesian kita di Malaysia beli kereta kecil dengan harga mahal kan..padahal bukan ada tax mcm kereta import pun. Lainlah macam BMW, harga 100K, tax pun 100K.. Kalau di sini harga toyota ninja mau ratus2 ribu. Di US 30k jak tau!! Inilah risikonya kalau nilai RM rendah ni.

Suri je said...

Agaknya pasal mata wang kita rendah la tu. Tetapi as a malaysian, i tak ada pilihan lain, mesti juga join kita punya produk nasional cuz dengan sokongan kita barulah ekonomi negara dapat berdiri dengan lebih baik lagi. Ada yang sokong ke ni, hehe..

Kelisa Malaysia said...

Kereta Kelisa masih ada nilai.

Related Posts with Thumbnails