CHECK IT OUT!

Sunday, December 5, 2010

UNCLE SEEKERS DAN SITI AISHAH..Cinta Syyhhh??


Sudah lama saya tertanya2.. Apa khabar Ex Permaisuri Agung kita ini selepas kemangkatan Almarhum Yang Dipertuan Agung  Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah ibni Almarhum Sultan Hisamuddin Alam Shah Al-Haj pada 21 Nov 2001. Saya terlepas beberapa sesi temuramahnya yang dimuatkan di dada akhbar. Secara peribadi saya sangat menyanjungi YAM Siti Aishah kerana Tuanku ialah Raja permaisuri Agung pertama yang memakai tudung dan masih muda orangnya..Cantik dan manis dengan mahkota diraja.

Namun, baru2 ini negara dikejutkan dengan pendedahan berani mati Uncle Seekers (pakar paranormal) yang mendakwa terdapat cinta Syhh antara dia dan YAM Permaisuri??? Walaupun saya tidak heran langsung dengan aktiviti paranormal Uncle Seekers (kat kg saya lagi ramai yang hebat2), saya geledah juga blog Uncle Seeker.
 Bersama ibu dan ayah..

Hasilnya?? Harus berfikiran terbuka dan tidak percaya melulu dengan apa saja yang dibaca mahupun dilihat..YAM permaisuri juga manusia biasa tapi tuanku manusia biasa yang punya pengalaman dan keistimewaan luar biasa. Situasi ini memungkinkan banyak anasir2 tidak elok yang ingin mengambil kesempatan terhadapnya. Yang pasti Uncle Seekers telah di saman kerana mendedahkan perkara yang sepatutnya  dirahsiakan.

4 comments:

azieazah said...

Dah lama sebenarnya tersebar, kan? Sejak part 1 lagi...

Kes ni dah jadi kes mahkamah pun.

Kesian...

Kak Imun said...

Ooo...gitu pula kisahnya....

Unknown said...

Assalam...
Berhati2 lah dalam semua perbuatan, bila kita tidak amanah..itulah hasilnya..bahaya silap2 kita kena saman ya..jemputlah ke laman kami ya..jika punya waktu terluang..

Suhaimi said...

Kalau betul ok lah. Kalau tidak, lebih baik jangan cerita. Kan lain jadinya...

Related Posts with Thumbnails