CHECK IT OUT!

Wednesday, May 5, 2010

Anang Cium Syahrini Dahsyat Awards 2010

Foto Video Anang Cium Syahrini Dahsyat Awards 2010 jadi bahasan banyak media gosip artis belakangan ini. Saat menyanyikan single duet, Jangan Memilih Aku, penampilan keduanya sangat mencuri perhatian. Mulai dari pegangan tangan selama bernyanyi hingga kecupan manis dari mantan suami Krisdayanti ini pada pelantun lagu Bohong itu. Aksi ini jelas membuat penonton menjadi heboh.

Menanggapi selentingan yang beredar tentang Syahrini pengganti KD, penyanyi kelahiran Jember ini membantah dan mengaku hanya sekedar tanda persahabatan. “Ah nggak, sebenarnya apa yang aku lakukan dengan Yanti lebih jauh lah karena aku kan suami-istri.” “Tapi ini kan lebih ke hubungan pertemanan dan persahabatan,”

Gambar Mesra Anang Hermansyah & Syahrini :

Syahrini Anang

Syahrini Anang Ciuman



Windi's Diary:
Try baca gosip dalam Bahasa Indonesia. Sekali sekala mencari kelainan.

11 comments:

Si Kenit said...

oh mannnn
sweet lah konon
heheee

gadis borneo said...

haha..alasan ;p

windi said...

nekad betul si anang ni.

Lepat Pisang said...

Wow!gentleman dan selamba saje brader Amang ni.he.he..

Yatre Hayati said...

wow..cium2...chait....ni award dasyat ker??

windi said...

Lepat: nak kasi jeles si krisD kut.

windi said...

yatre: a ah. ada pulak award camni kan.

Jojoe said...

hehehe..dunia hiburan yg penuh sensasi.. saja nak tunjuk kat KD tu yg dia dah ada idup baru..aweks baru..hehehe

windi said...

jojo: dia ikut nasihat dani, klu yg tua nggak dengar cakap, ya..cari aja yg lebi muda.

kyuubi_85 said...

hahaha. nak cari ganti la tu :D

Hanna Pertiwi said...

Kisah artis memang penuh gossip mbak...heheheh

Related Posts with Thumbnails