CHECK IT OUT!

Tuesday, March 9, 2010

Dua hari yang hectic..

Suntikan antibiotik

Dua hari saya tidak mengupload blog. Dua hari saya tidak tidur lena. Dua hari saya berkurung di hospital. Dua hari saya tidak ada mood melihat cermin muka...kerana dua hari itu saya menjalankan tugas hakiki sebagai seorang ibu, menjaga puteri tersayang saya, yasmin Syamini (4 tahun) yang ditahan di wad kanak2 hospital KB (6 mac 2010) akibat muntah2, cirit birit dan hidrasi. Gara2 itu dia juga terkesan oleh doktor mengalami 'Jangkitan Tonsil akut'.
 Boring tunggu surat discaj wad

Syukur alhamdulillah...berkat sokongan keluarga dan ketabahan Yasmin...begitu juga keprofesionalan petugas Wad kanak2 Hospt KBelud dan yang paling penting, dengan keizinanNya, maka tanggal 8 Mac 2010 dia dibenarkan keluar hospital dengan bekalan 4 botol antibiotik.

Letih...tidur berteman bantal power currypuff girl.

5 comments:

Hazrey said...

Salam. May the little have a quick recovery. Simpati dari kami di JB.

Tell her, makan ubat and new currypuff bantal for her (from mummy).. hehe

Kak Imun said...

Yasmin sayang, makcik doakan semoga Yasmin cepat2 sihat macam biasa ya, makcik love u...

windi said...

Tq so much hazrey..
Tq so much Myfrin..

DEPU-DEPU said...

sALAM CKIGU..

Semoga anak sihat walafiat..dan jangan biarkan selalu makan keropok..hilang selera makan nanti..
musim panas ni kena selalu minum air..

windi said...

thanks Depu2..betul tu..airlah yg plg penting d musim panas ni..

Related Posts with Thumbnails