CHECK IT OUT!

Sunday, December 6, 2009

The Song bird..

Saya sangat meminati Siti Nurhaliza. Sebuah hakikat yang sukar di sangkal dan sukar dikikis walaupun saya sangat marah ketika dia berkahwin dengan Datuk K. Saya berazam untuk tidak meminati lagu2nya selepas dia berikrar sehidup semati dengan Simisai tebal itu namun I just can't resist..Suaranya bak buluh perindu dan lagu2 yang dinyanyikannya sangat indah membuai kalbu. Belum ada penyanyi yang mampu meng'hipnotized' kan saya seperti suara alunan siti..Walaupun lagu tak best, dengan siti sebagai penyanyinya..lagu itu kedengaran sedap bila keudara berulang kali..Di bawah ialah video klip siti ketika menyertai bintang HMI. The moment dia menyanyi, saya tahu saya akan jadi peminatnya. 
 
Pada waktu itu rumah kami belum dibekalkan dengan tenaga elektrik (Kerajaan tiada peruntukan) . Menonton tv pun hanya dengan kuasa bateri. Semua kelengkapan berkuasa elektrik tidak dapat dinikmati. Oleh itu kami sekadar merakam suara siti semasa pertandingan dengan radio kaset berkuasa bateri. Selepas itu, rasanya setiap hari kami ulang tayang lagu siti. Keadaan kami tak ubah seperti Sarimah yang terangau oleh nyanyian kassim Selamat (P.Ramlee). happy watching...


No comments:

Related Posts with Thumbnails