CHECK IT OUT!

Monday, December 14, 2009

Pics to see..

Sejak cuti ni, makin tak kreatif minda saya. Betullah kata orang, badan sihat otak cergas. badan saya ni mmg tak sihat..kurang senaman jadi otak pun tak cergas. Anyway saya uploadkan beberapa gambar yang saya kira menarik (at the moment, saya terpaksa mencergaskan otak dengan mendengar lagu2 jiwang kris dan Anang)



Cantik2 sumandak di atas kan..Gambar ni saya ambil dr Blog DARD (sempena Tamu Besar Kota Belud 2009). Actually semua budak2 di atas tu murid2 saya semasa mereka masih di sekolah rendah. Sumandak Kg Timbang memang lawa2 dan bijak2..


My ex student juga...Si Elysa. Sekarang ni murid husband saya (my spy) di Tingkatan 3.
They never get away from me..hehehe..


Gaya, mutu, keunggulan...mangan nyiak mangan..asal kurung2..


Aduii... ciputnya gambar maktab kami ni..saya import dari facebook kawan.

No comments:

Related Posts with Thumbnails